4 Kasım 2012 Pazar

Seçmeli Ders - Matematik Uygulamaları


Bilindiği gibi bu yıldan itibaren ortaokullarda öğrenciler dört adet seçmeli ders seçerek bu dersleri bütün bir yıl boyunca ilgili öğretmen eşliğinde işleyecekler. Matematik uygulamaları dersi de bu seçmeli derslerden biri. Yalnız birçok öğretmen arkadaş bu derslerde ne yapacağını haklı olarak bilmiyor. Talim Terbiye Kurulu bu dersle ilgili öğretim materyali ve bu dersin öğretim programını yayınladı. İlk yıl olması nedeniyle uygulamalarda sıkıntı yaşanabilir fakat öğretim materyali isimli kitaptaki etkinlikler oldukça açıklayıcı. Ben derslerimde bu etkinlikleri uyguluyorum ve öğrencilerimin de bir hayli keyif aldığını gözlemliyorum.





Hala öğretim materyalini edinmeyen öğretmen arkadaşlarım varsa aşağıdaki linkten indirebilirler.

http://ttkb.meb.gov.tr/dosyalar/kitaplar/matematikuygulamalari_5.pdf

Derse ait öğretim programını da aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

https://docs.google.com/open?id=0B-_sKOSuDYWsTzltQ1VVb1Y4NjA

1 yorum:

 
Copyright © . Matematik 5 6 7 8 - Posts · Comments
Theme Template by BTDesigner · Powered by Blogger